Wednesday, March 8, 2017

Uolsss macam kita ke?
Weekend duduk rumah, baru ja lepas lunch still rasa nak mengunyaah!
Sambil tengok tv naak ja mulut ni mengunyaah kopok ke somethingg.
Aduuuhh
Tu satu haal tauu
Bila hari kerjaa kan, kita punya bekal jajan tuuu perghhh penuh tangan kiri kanan ni haaa
Sambil buat kerja sambil suap muluut
Yang lagi peliknya kann
suap mulut lagi rancak dari buat kerjaa tu haaa
Harituu jumpa geng jajan lama, tengokkk dia sekarang! Mak aihhhh giloos halus yang tulusss. Dia kata dia makan ni haaa Mince nii.
Sejak makan mince takde dah nafsu gorillla ni haa.
Dia kan duk menyusu anak dia yang keciik tu kan.Dia kataa ok ja, susu ok jaa .Tak kering puun. Lagi bestt dia cerita kan, duluuu dia makan mee kari bertambaah tauu, sekarang satu mangkukk pun jenuh nak habiskan!
Keluar dengan dia harituu steadyyy ja, tak der pun berulang pi tandasss.Dia kata mince ni memang tak buat kitaa ciiiwwit punn.Syok pulak ai dengar tau!
Ai order teruss 2botoool uolsss!
Takdeee tanyaa soomi dah.
Harini order, transfer mybank2u .Esok zaasssss
abam poslaju hantar kat opis!
Takyah takuut takuuut,mince ni 200 peratusss Gunaaa bahan halaal dan selaaamat!
MUDAH dan CEPAT !
Order kat nombor nii 0123757185

price rm 90 for 1botol
buy 2 botol rm150
cool rose lotion firmng rm60

Post a Comment